It was a good day :D

bild: we<3it (länk)
 
Har varit i ca en och en halv timme hemma nu efter att kommit hem från ungdomsamlingen. Det var jättekul och så trevligt att det var så många på plats :D

Vi åt tacopaj, sjöng,prata,undervisning och såg på ett klipp från youtube :)  Före vi sku fara så cykla jag snabbt till byn för att fara till apoteket och butiken för att köpa lite välbehövligt och sen hadd jag fått ett paket från posten som jag hämta.
 
Det blev ganska snabbt att bestämma sig om man sku fa på ungdomsamling eller int men ångrar inte en sekund,skitskoj hade man ju :D
 

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Aw så fin.
sv: Så himla glad jag blir. Tusen tack underbara du!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

2012-09-28 @ 23:58:41
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Agnes Strandberg

Älskar bilden!

2012-09-29 @ 12:58:44
URL: http://avanturin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!