Hoppsan,blev lite kvällsshopping!

Hoppsan,det blev visst lite shopping ikväll! :D Men jag hade 30€ rabattkod så det skadade inte,skall börja bli lite mer aktiv i träningen så lite träningskläder köpte jag!  + lite till.
Hoodien/jackan eller vad man ska kalla den för är menat för träning och den avdunstar både fukt och värme så man håller sig sval och torr under träningen! Och träningsbyxor för jag äger bara ett par från innan och en snygg träningsväska där man också får vattenflaska+handduk till.
Tröjan blev jag totalt kär i så det var ett måste,dessutom på rea! :D Har ganska lite av byxor så fick bli ett par mörkblåa treggings. 




Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!