Haft en bra dag! :)

 
Haft en kul dag idag! Min äldsta bror och hans flickvän kommer imorgon istället och hälsar på så idag for vi till syrran och hennes man som jag sa i förra inlägget.
 
Lekte en hel del med Linnea,deras dotter,det var kul :D Hon har vuxit sen jag såg henne sist (det var i slutet av juni) och hon e så söt :)
 
Sen när vi for därifrån for jag till subway och köpa subway mat och sen till Citymarket för att köpa mat och puder. Väl hemma så har jag tagit en massa bilder på mig, en av bilderna ser ni här ovan i detta inlägg!
Älskling tog outfitbilder på mig också och sen så har jag studerat lite psykologi och redigerat bilder. 
Imorgon så skall jag tidigt på dan på ett ärende som bara tar ca 1 timme och sen hem igen. Tur att jag knappt behöver bli i stan för att vänta på buss i tanke på att bror och hans flickvän kommer hit,skall bli trevligt att träffa dom igen :D 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: It's just moi!

FINT HÅR!

2012-09-25 @ 22:45:49
URL: http://ilromanista.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!