Gräl >_<

 
Godmorgon! Eller ja,det var det för någon timme sen för min del :) Imorse vaknade jag av att jag hade kalla fötter men lyckades ändå somna sådär halvt om.
 
För typ en halvtimme sen åt jag ostmacka till frukost,så gott :D Ni ser ostmackan här ovanför i inlägget,bild tagen från google!
Sen så har jag också grälat med min bror,det blev massa skrik och jag blev ledsen,sur och arg så jag till sist sluta jag tala med han och satte istället på musik på full volym och sjöng med och då lugnade det ner sig.
 
Sitter just nu i vardagsrummet och skall gå upp och försöka få ner älskling från sovrummet ;D

Kommentarer
Postat av: DIYS

sv: tack för fina svaren ang kamerainsätllningar! jo, med högt och lågt... det är problematiskt! :D men ska försöka lära mig lite smått nu :D

brukar du höja ison någon nämnvärt eller har du den oftast på låg? :D

kram

2012-09-27 @ 16:25:00
URL: http://diys.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!