Fullt upp once again!

 
Sämsta uppdatering var det här visst men jag har haft fullt upp! Har inga planer för resten av veckan så blir nog att sitta mycket vid datorn så bloggar då en del och om det är bra väder så blir det att fara ut och fota,har bildbrist känner jag! Har bara nya bilder på mig själv ;)
Och sen så har jag tänkt försöka göra videoblogg här nåt tag också :)

Hoppas att ni stannar kvar trots min dåliga bloggning men jag är inte på datorn 24/7.
 
For med buss till stan vid 12:20, for till psykologen och det gick bra,fick kloka råd och ord med! ^_^ Sen efteråt råkade jag träffa min kontaktperson så pratade en stund med han.
Efter det måsta jag fara till läkare för att förnya ett recept,det gick snabbt! Sen hade jag 10 minuter överlops innan jag skulle med bussen hem så for till en klädaffär och köpte en hoodie och en t-shirt som jag fastnade för,dessutom 50% på rea! :D
 
Kom sen hem, drack proteindryck. Medan jag drack så kom min äldsta bror och hans flickvän hit och vi for ganska så direkt till mamma och var där ganska länge och så kom vi hem och satt och prata massor,kolla på tv och prata lite om kryssning,eftersom vi har gratis kryssningsbiljetter :D
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!