Förlåt för dålig bloggning men har inte haft tid eller orkat!

 
Förlåt för dålig bloggning igår kväll och idag men vi var så trötta igår efter tågresan+ bilresan så vi for ganska tidigt och la oss,åt först,visade lite runt i huset då det är första gång min pojkvän här hemma hos mig :) Vi for ut på kvällen för att titta på stjärnor,fanns tusentals där vi var!
Sedan for vi hem och sova och somnade nästan direkt.

Idag har vi varit ute ganska mycket,sett fjärilar och gått omkring på gården och for till butiken en sväng med cyklarna för jag hämtade ut 2 paket som innehöll omegatabletter och vitamin+mineraltabletter och ricinoljan för håret som jag skall börja använda i veckan, vill ni att jag ska visa om det gör resultat för mig med eller recension om den från min synvinkel? :)
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!