Donkey Kong junglebeat

 
Ikväll så spelade jag i några timmar Donkey Kong Junglebeat där du styr med en bongotrumma och klappar, andra bilden talar för sig själv vad jag menar :D
Kul spel! Fast efter att man klappat i händerna ganska ofta och läääänge så får man ibland ont i händerna och värmen i kroppen stiger...men äh,de e de värt!
 
Jag klarade av nästsista banan som jag har kämpat med LÄÄÄÄNGE, så länge att jag gav upp och tog långt paus i spelet men nuså tog jag mig i kragen. Spelade också sista leveln,kom ända till bossen men den blev skitsvår när jag kommit halvvägs och då orkade jag inte mer men skall nog spela nåt tag igen!
 
Imorgon kommer troligen min äldsta bror hit så blir att umgås med dem,har nämligen inte sett dom sen slutet av juni! Nu skall jag lyssna på musik och läsa bloggar,gonatt!
 

Kommentarer
Postat av: DIYS

sv: tack så hemskt mkt för all info om hemsidorna osv. och tack för alla svaren med iso, blädare slutare osv. det var verkligen till stor hjälp! :D

jag är forfrande lite lost... men jag ska nog lära mig... man kan ju inte bli proffsfotograf över en natt liksom ;) det som är så jävla frusterrande!

2012-09-25 @ 11:37:31
URL: http://diys.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!