5km promenad/cykling

Har varit på en 5km (!!) promenad med min kille. Eller ja,jag cyklade och han gick ;)
Sen hann vi också med en runda till butiken för att köpa glass och silvertejp.

Ikväll så har jag bara tagit det lugnt,läst bloggar, svarat på kommentarer på min dw och redigerat bilder så lite bilder kommer upp imorn på bloggen! :)  
Tog för en kort stund sen mina kvällsmediciner och det har redan gjort sitt för mina ögon går bara fast när jag skriver dethär så är nog dags för läggdags nu.
 
Godnatt på er! (:


Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Super, blev nummer 93! :)

2012-09-17 @ 02:32:48
URL: http://bymathilda.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!