3 månader kvar till jul <3

Bara 3 månader kvar till jul nudå!  Men före det kommer min födelsedag som är om 1 månad och 2 dagar :D
Har ikväll tittat igen på resor och idag så nappa det faktiskt otroligt bra,hitta ett bra ställe för förmånligt med hotell + flyg tur-returs å nu får vi hoppas att det finns kvar resor när jag får pengar som är om några veckor! Allt kan ju ändra men vi får hålla tummarna :D
 
Åt för en stund sen upp en hel godispose,bara choklad i den men jag älskar choklad! Namnam <3
Nu håller jag på titta på gamla bilder på mig och jösses så man så ut! Märks att man nog förändras en del, kommer att komma i ett annat inlägg med bilderna på mig hur jag såg ut förr i tiden :)
 
Här får ni ett smakrpov iaf;

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!