Underbar födelsedag nr 2

 
Måst säga att jag haft en riktigt bra kalas hittils,trots att det inte varit så många som kommit (folk blev sjuka eller hade annat för sig) men bättre några än inga alls.
Tanken som räknas,right? Och blev så glad när jag har fått en hel del vad jag önskat mig till födelsedagspresent! Allt som jag har fått har varit på min önskelista ,7/12 hittills,rätt så bra om ni frågar mig! 
Direktlänk till min önskelista för er som intresserar; http://mandacecilia.blogg.se/2012/october/fodelsedags-onskelista.html

Skall ännu få av mamma när jag far till henne och sen av några kompisar senare när jag träffar dom :)  Känns som jag skulle fyllt år 2 dagar irad eftersom firade den igår och idag också,kul har jag haft iallafall! 

Nu skall jag vänta på att min barndomsvän Cami kommer hit vilken minut som helst och då blir det att äta massa gott och ha kul :D


Kommentarer
Postat av: Saara

Var nog meningen att komma men eftersom jag var i Ekenäs just då så blev de inte av :(

2012-10-29 @ 21:31:55
URL: http://saaruchtin.ratata.fi

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!