Titta på serier

 
För det första,förlåt att en bild blev sned här på bloggen men mobilbloggade och glömde vända på bilden!
Har varit väldigt seg och trött idag annars så har bara tittat på serier som 112 på liv och död,2 olika finska serieprogram :)
 
Imorgon blir det att städa för på fredagen har jag födelsedag och på lördagen har jag födelsedagskalas för mina kompisar! Skall bli kul! :D
Åt nyss köttsoppa till middag/kvällsmål,de var gott! Och nu blir det att fortsätta se på serier tillsjag somnar.

Vet ni annars vad som hände nyss? Skulle sätta handen bakåt och så känner jag hur benet under axeln går ur led och när jag sätter handen framåt far benet på plats igen så ni kan ju gissa vem som har sjuk hand nu...
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!