Tisdagen med en massa program

gammal bild som Johanna Packalen ha tagit
 
Förlåt för att jag bara bloggat en gång idag men som sagt har jag varit iväg hela dagen. Tog ett tag att komma hem också,först med tåg och sen byta till buss i Ekenäs och sen hem. Eller ja,jag steg av vid byn och for till butiken och köpte lite ingredienser till fredagen eftersom jag skall baka till min födelsedagskalas som e på lörda,wihoo! :D Och så köpte jag mat också.

Köpte också mat så när jag kom hem från butiken blev det att laga mat,stekta klyftpotatisar och honungsmarinerad kycklingstrimlor till middag och till efterätt chokladbollar,jättegott! :) Fast failade lite med potatisen men äh,de gick och äta!
 
Sen såg jag och min pojkvän på tv och nu sitter vi här på varsin dator. Imorgon har jag inga planer så då blir det mer bloggning förståss ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: NÄSTAN! haha säger "Kan du prata simlish" haha fast glömde frågetecknet!

Fin blogg förresten!
Var gärna med och tävla i min veckans blogg tävling!
http://annadarner.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment
KRAM

2012-10-23 @ 22:16:16
URL: http://annadarner.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!