Random fakta/sanningar om mig

 
Lite random fakta /sanning om mig
 
1. Jag avskyr att se på filmer som har som genre bara action
2. Jag fick akutopereras i Egypten när jag var på semesterresa
3. Har jobbat än massa (arbetslivsträning) istället för att skaffa en utbildning eftersom jag inte visste vad jag ville utbilda mig till så prövade på olika men hoppade av och jobbade istället.
4.  I torsdags började jag studera gymnasie på distans efter uppehåll i studier sen 2009.
5.  Jag ÄLSKAR djur,har sen födseln levt med djur, haft i familjen en massa katter,råttor,hundar,kaniner osv.
6. Vi är 7 st i familjen
7. Jag är tankspridd,tappar bort saker lätt.
8. Klarar inte att ha en dag rummet städat,det blir stökigt lika fort men när jag boe/bodde borta hemmifrån så då är jag städig av mig,otroligt nog!
9. Jag är en olycksfågel.
10. Alla tror att jag är mellan 13-16 år fast jag är vuxen,men har alltid haft ung look! ;)
11. Jag har haft tandställning i 2 år.
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Fin blogg!
Gissa rätt på veckans Guess Who!? så har du chansen att bli länkad :)
http://freddaan.bloggplatsen.se/2012/09/28/8721631-veckans-guess-who/

2012-10-09 @ 19:11:29
URL: http://freddaan.bloggplatsen.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!