Onsdag den 17.10.2012

 
Tjuhuuu! 

Hoppas ni gillade videon i förra inlägget! Och en fråga till er,tycker ni jag skall göra videosar oftare? :)
Idag sken solen en stund så jag passade på att fara ut en sväng,skönt med frisk luft. Om det är uppehåll nåndag här igen skall jag ut och fota lite mer höstbilder, har nämligen lite fotoidéer :D

Ikväll så har jag tittat på 112 på liv och död,greys anatomy och lyssnat på musik och chattat med kompisar och nu sitter jag och chillar.

Min mage skriker och är döhungrig så skall gå ner och fixa käk! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Saara

Jo,gör mera videoinlägg! :)
Haha jag kollade dendär som du drack rått ägg också! Jag har själv testat det 2 gånger och konsistensen är helt hemsk o de är absolut super äkligt ;D

2012-10-19 @ 08:58:30
URL: http://saaruchtin.ratata.fi

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!