Ny header på väg



Tjenamors! 

Har ni sovit gott? Det har iallafall jag! Vaknade halv 12 av att jag inte kunde somnade om så låg i sängen en stund före jag steg upp. Åt pizza till brunch och sen borstade jag håret,sminkade mig och sen for jag ut och fotografera bild till min nya header! Tycker det är nämligen dags att byta till en lite mer höstig header :D

Många gillar,likaså jag min nuvarande header men känns konstigt att ha en somrig header då det är höst ;)
När jag kom in klippte jag naglarna,2 naglar var 4cm långa XD Sen så spelade jag lite på ipaden och nu sitter jag här.
 
Har nyss redigerat bilderna så nu blir det att fixa på nya headern och lägga hit den!

Kommentarer
Postat av: sommarblom.blogg.se

Är du bra på att göra designer? :)

2012-10-22 @ 15:41:17
URL: http://sommarblom.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!