New ideas

bild när jag hade gips,  men saknar att va solbränd!
 
 
Brukar ni också ha så att statistiken sjunger på helgerna? Så brukar jag ha det iallafall men är väl att folk är aktivare med datorn under vardagarna.
Sen har jag inte varit nån höjdare dehär med bloggningen men skall bättra mig,I promise! Har bara haft lite bloggtorka men nog kommer jag på småningom vad jag skall blogga om,har redan lite ideer.
 
Blev inte Karis idag eftersom påvägen skulle jag försöka få gamla telefonen och funka men den funka int,visa ju att jag inte laddat telefon och ville som inte ge en död telefon åt Isa så hon får den imorgon istället! Sen kommer jag att träffa min kära vän Cami också,det skall bli kul :D Få spendera lite kvalitetstid med henne! :)
 
Kommer nog säkert mobilblogga imorn,hoppas ni får en bra fortsatt kväll! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg!

Svar: tack! :D kunde inte av någon konstig anledning svara på din blogg..
Amanda

2012-10-06 @ 23:18:29
URL: http://ssofiasvarld.blogspot.se
Postat av: Cajsa FOTO

Hoppas du rösta på dessa och vill hjälpa mig. :D behöver 30 röster. hoppas du hjälper mig med det :) Du har röstat i en annan så tänkte om du ville hjälpa mig med :)

nr3
http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

och 8an
http://jojjjjohs.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

2012-10-07 @ 10:06:16

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!