It's a good day

bild jag tog förra månaden som jag glömt att visa! :)
 
För det första vill jag säga, jag blir så glad av era fina kommentarer, tack så jättemycket fina nu,fortsätt så! :D Självklart svarar jag på dem också på eran blogg om ni har någon.

TIll dagen;
Idag så vaknade jag vid 14,råkade nämligen somna ganska sent men utvilad är jag verkligen och jag e frisk nu :D Sen var jag så hungrig så jag åt någon kycklingwok till brunch.
 
Efter det for jag och min pojkvän till butiken för att köpa mat och sen hämtade jag ut ett paket från posten,vad det är får ni se i nästa inlägg!
Imorgon kväll så bär det av på kryssning,skall bli skoj :D Blir att packa idag kväll eller imorgon tidigt på dagen före vi far iväg. Går ändå ganska snabbt då det är inte så mycket man behöver med sig.
 
Nu skall jag ta och svara på kommentarer och läsa lite bloggar :)

Kommentarer
Postat av: Eleni

Gud så häftig bild!

Gör bloglovinbyten, säg bara till :)

Svar: kunde inte av någon anledning kommentera på din blogg men självklart kan vi,blev 40 följaren :D
Amanda

2012-10-02 @ 22:05:56
URL: http://minendo.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!