Hemma från kryssningen!

 
Upsan ,inte bloggat nånting men var hemma ganska sent, packade upp lite och sen så började distanstudierna idag.  Kollat igenom böckerna lite och sen kurserna för resten av året och sen under vårterminen. Ser bra ut!
Bara 3-5 kurser per period så det är chill :D 
 
Kunde inte blogga på båten eftersom internet inte funkade ute på sjöss men vi hade det kul på minikryssningen. Var någon ABBA- show så vi kolla på det igår och idag och jag tog en massa bilder båda dagarna,så det kommer att komma en del bilder i bloggen :) 

Igår kväll så köpte vi lite på tax freen, for till fun club och dricka lite och kollade samtidigt på ABBA-show! Idag vaknade jag med huvudvärk så vi sov fram till lunch, for och äta god mat och en massa till efterätt. Proppmätt blev man men det var sjukt god mat :D

Nu sitter jag här och äter godis och skall snart gå och sova eftersom jag är trött,men imorgon blir det normal bloggning igen! Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Cajsa FOTO

Hej! du glömmer väl inte rösta. :) Länk i bloggen efteråt.. :) GULDVÄRD.. Din röst gör så jag vinner :D Skulle blir (på riktig) riktigt glad om du la rösterna på mina bilder :D

8an
http://jojjjjohs.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

nr3
http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

2012-10-05 @ 09:01:41
URL: http://www.haallgreens.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!