Fullspäckad dag

 
Har inte kunnat blogga under hela dagen eftersom jag har varit borta och hade en del ärenden och sköta,ena ärendet trogs ut på tiden ganska mycket och batterin var nästan slut på telefon och har bara klockan på telefon så var viktigt för mig att inte ha batteriet slut eftersom jag skulle komma hem med bussen vilket jag också gjorde.
 
Jag lyckades idag bli ikläm i dörren och det konstiga var att röntgenläkaren sa det var fraktur i den men sen annan läkare på jouren sa annat,man blev ju helt stökig i huvudet och visste inte vem man skulle tro på.
 
Iallafall,när jag kom hem städade jag lite och tog fram vilka kläder jag skall ha på begravningen som är på fredag. Idag blir det att gå och sova tidigt eftersom det är tidig väckning imorgon och har över 6h bilresa framför mig! 
Nu har jag inte ätit mer än frukost så min mage skriker så blir att äta nåt nu :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: minabrun

sv: tack så mycket!

2012-10-31 @ 21:24:29
URL: http://miinabrun.blogg.se
Postat av: ~ SARABACKMAN

SVAR: nej jag brukar beställa från den engelska (alltså .com) & det funkar hur bra som helst fast det är dollar :) det är dock vissa saker som inte går att skicka hit, men om du läser noga så ser du om det går eller ej :D

2012-10-31 @ 21:47:57
URL: http://sarabackman.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!