Dag i stan slutade med akuten...

 
Förlåt för dålig uppdatering men hann inte blogga imorse för fick brått till bussen och har varit borta hela dagen.
Min dag i stan slutade med besök till akuten...  hade skitont i magen och gjorde ännu mera ont när jag andades in men läkaren kom fram till att jag har allvarlig urinvägsinfektion (blir allvarlig när den gått för långt) men konstiga är att jag har inte alls känt av den :O Nu är det antibiotika kur som gäller.

Före smärtan kom så var jag till gigantti för att fixa nytt simkort till nya telefonen men har samma telefonnummer som förut och sen for jag till sparbörsen för att köpa hårfärg så när jag kom hem färgade håret.

Bild får ni i ett annat inlägg :D

Kommentarer
Postat av: Amanda -Kristen & fotogalen

-Ja jo men är så van så det kändes så naket.. Fast går egentligen ganska ofta till skolan osv utan smink men ajja :P

2012-10-20 @ 22:47:40
URL: http://photoobymee.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!