Awesome födelsedag

från ifjol vintras
 
Har haft en awesome födelsedag idag! :) Firat den med massa gottigheter.
Imorgon kommer det också bli en bra dag för då har jag födelsedagskalas så kompisar kommer hit och firar mig, knytkalas är det som gäller!
Och presenter :) Idag fick jag ett påslakan med en massa gamla kameror på,ni får se den i samband när jag visar alla presenter i ett videoinlägg,antingen imorgon eller på söndag. Tidigare idag var jag ute och fotade snön så kommer vinterbilder i helgen på bloggen.
 
Nu blir det att sova för imorgon på förmiddagen blir det att fota med Dannii,godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du göra ett bloglovin byte?:)

2012-10-27 @ 11:18:37
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!