Lång dag som inte är slut än

Hopsan,jag har varit fullt upptagen idag så har inte blivit någon bloggning förrän nu. Skulle blogga innan men hann inte så gör det nu istället :)

Idag vaknade jag till min förvåning redan kl 10 men steg upp först en timme senare. Sen hade jag ricinolja i håret och for efter det och duscha och sen så har min morbrors hund varit hit så vår hund Citzy fick leka och så kom morbror hit senare och efter att allt dethär hade varit så hade klockan blivit 15. 
Fixade håret och platta det och sen fotade jag lite nya bilder på mig.
Efter det skypade jag med två underbara vänner och nu sitter jag här.
Skall klä på mig ytterkläderna och hoppa på cykeln och fara till butiken för att köpa oboy för när jag kommer hem så blir det att göra oboy challenge och ska filma det till bloggen! :)


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sv; tack sötis :)
ha en bra kväll!

2012-11-20 @ 18:10:43
URL: http://cassandras.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!