Chilling in my bed

 
Hoppsan, har visst glömt bort att skriva vad jag har gjort idag så här kommer det,bättre sent än aldrig!

Idag har jag duschat,så skönt med ren&fräscht hår! Och såg på 3 olika serier och bara chattat med kompisarna och ätit mellan varven. Åt för inte så länge sen varma mackor med smör,tomat och smält ost och lite paprika,SÅ GOTT! *dreggel*
Imorgon far jag med papsen ut och äta där det bjuds på panerade fiskbitar,potatis,sallad och till efterätt ugnspannkaka! Blir inte alls bortskämd här ;) *host*
 
Nu blir dett att krypa under täcket och så blir det mer bloggning imorgon,gonatt på er fina!

Kommentarer
Postat av: elin stridh

haha aa men ibland kan jag glömma följer så många och råka fråga igen :)

2012-11-15 @ 13:44:24
URL: http://elincecilia.com/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!