6 månader med älskling igår <3


saknar att vara brun! 
 
 
Vetnivad jag glömde skriva på bloggen igår? Att jag och min pojkvän har varit tillsammans i ett HALVÅR! <3 6 månader med min underbaraste <3 I tanke på vårt distansförhållande,bor i olika länder har vi ändå träffats en hel del och hållit kärleken vid liv! Vårt förhållande har funkat super men det är för att vi är så lika, när han pratar om sig själv så är det första man tänker "vänta nu,nu pratade du ju om mig va!?" ;)

Jag är väldigt trött idag och orkar knappt göra nåt men har ändå försökt göra lite. Fotat lite och chattat och lyssnat på musik.

 

Kommentarer
Postat av: Sarah

I förrgår hade jag och min kille fem månader :)

2012-11-26 @ 17:54:27
URL: http://Www.sarahceciliacollin.blogg.se
Postat av: ▲Amanda † Fotogalen▼

Grattis! :)

2012-11-27 @ 14:52:23
URL: http://photoobymee.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!