UTMANAD

Jag blev utmanad av Camilla att svara på dessa 11 frågor!


1. Vad är det tidigaste minnet du har från någon händelse?

När pappa stod i köket med kylskåpet öppet så var jag där och sa "jag vill ha kovl"

 

2. Har du några fobier?

paketbilar

 

3.Vilket är ditt drömjobb?

jobba med barn eller något inom foto (:

 

4. Om du fick byta liv med någon för en dag vem hade det varit och varför?

ingen faktiskt.

 

5. Vad gjorde du igår klockan 15.00?

var på datorn ^^

 

6. När brukar du lägga dig på kvällen resp gå upp på morgonen?

Det varierar beroende på om jag har något inplanerat nästa dag men där mellan 23- kl 3 på natten. Och vaknar upp där mellan 8-12 på morgonen.

 

7. Så här spenderar jag en riktigt varm sommardag på bästa sätt?

på stranden med kompis/ar och har gott käk med mig!

 

8. Det här får det att vattnas i munnen på mig?

svår fråga! Men något inom foto kanske ;)

 

9. Favorit affär?

gina, Cubus, H&M,bikbok

 

10. Det bästa med att vara mig är?

intelligent,teknisk ^^

 

11.Hur skulle ditt drömbröllop se ut?

ute på något vackert ställe och förhoppnings vis en fin dag! (:

 

 

Egentligen skulle man sedan utmana 11 andra bloggare och formulera 11 nya frågor men jag orkar inte tänka just nu så mycket så ni får ta dessa ovanstående frågor och jag utmanar alla som vill göra den på sin blogg så blir det rättvist,hihi! :D


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!