UTMANAD igen (:

1. 3 ord om hur du ser på dej själv.
Svar: omtänksam, pratglad, snäll.

2.Varför startade du din blogg ?
Svar: Från början för att dela med mig om min vardag men nu har den utvecklats och i dagens läge uppdaterar jag om ett och annat,inte bara vardag längre alltså (:

3.Vad finns i din väska?

Svar: medicin,handdesifinieringsmedel, plånbok,smink.

4.Vad väljer du..att släppa en surfis var 30:e minut
eller hicka resten av ditt liv?

Svar: Det första :P XD

5. Vilken historisk händelse skulle du vela uppleva,berätta varför.
Svar: oj svår fråga! Ingen aning faktiskt.

6.Din fobi?

Svar: Har ingen direkt fobi egentligen.

7.Om du fick bestämma en lagparagraf,hur skulle den lyda?
Svar: Oj vad det blev svårt, skippar denna också XD (

8.Drömbil du vill äga?
Svara: hmm har inte körkort så onödigt att äga bil då XD

9. Ditt önskeyrke?
Svar: något inom foto eller jobba med barn :)

10.Årstid du vill ha för alltid?
Svar:sommar!!

12. 4 saker du skulle göra om du vann 500.000 kr?
Svar: resa, köpa utrustning för att ha en fotostudio, kamerautrustning till min systemkamera,skänka till det fattiga.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv; hihi aa det var väldigt gott! Kramar

2012-05-14 @ 18:20:01
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!