Lycklig!

Åh typiskt också, jag hade filmat ute videoblogg ,lite annorlunda men sen när jag är klar med den och skall spara så stänger datorn av sig självt, så typiskt! Så det kommer upp någon annan dag för jag orkar seriöst inte klippa ihop idag längre, höll på med timtal innan så.
Solade idag i ca 2 timmar och tog en massa självporträtt, sedan gick jag in och laddade upp bilderna till datorn, sedan redigerade jag några bilder som behövdes bli redigerade och efter det läste jag en massa blogginlägg igen, ca 1000 inlägg (ja,ni läste rätt, 1000 inlägg! Men ni skall räkna med att en del inlägg kan vara från en och samma blogg. Ja,ni som använder bloglovin vet hur det funkar ;)
Hände också idag en sak som gjorde att jag blev världens lyckligaste tjej! :D Eller ja, hände och hände men fick en sak bekräftat av en så då blev jag väldigt lycklig! 

Men nu är jag så trött så jag skall gå och sova snart,gonatt på er. Avslutar inlägget med en bild jag tog idag som jag är nöjd med!  :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!