+16 grader ute,woopwoop!

+16 grader idag ute, hur skönt som helst!  :) Men bara det att jag är fortfarande med Egyptisk värme men ja, vänjer mig nog med finländska värmen snart. Var nämligen i bara t-shirt och korta leggings och det brände faktiskt till sist i ryggen ^^ Åt glass ute i solen också idag, som ni kan se på bilden nedan. Det var väldigt gott :D
Hela kvällen idag har jag chattat på msn,läst bloggar och lyssnat på musik. Före det så var jag bara ute i solen men har måsta skydda mina ben för flagar som bara den, men så är det sen när man varit mycket i solen i Egypten ;)
Första gången som jag flagar så som jag gör nu, men det sägs ju att nångång skall det vara första gången (eller ja,till många saker säger man så).

Men nu skall jag se på tv, adios! (:


Jag ute på altanet med glassen + jordgubbar ^^

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

ha en bra kväll sötis :)

2012-05-09 @ 21:06:05
URL: http://bruudar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!