Spending the time with my boyfriend (:

Tråkigt/dåligt väder igen, blåser kallt, mulet och solen som vill titta så sällan fram. Men idag har vi iallafall gjort lite annat än bara slöat på rummet.  Igår gick jag och sova där vid 12 på natten, vaknade en massa gånger av att älsklingens pojkvän telefon pep med korta jämna mellanrum XD   Sen hade jag så varmt så jag böt till nattlinne i hopp om att jag skulle kunna sova om men då började jag känna mig jättepigg så trodde att klockan var mycket och vad ser jag när jag tittar på klockan? Jo, DEN ÄR BARA 2 PÅ NATTEN!! Hade sovit bara 2 timmar och kändes som jag sovit 10 timmar eller nåt, fatta,helt sjukt!
Men jag beslöt mig för att somna om igen och det gick,vaknade sedan vid halv elva och efter det steg upp,gick upp till köket för att käka frukost.

Sen så for vi till stan för att gå lite i butiker och sist och slutligen till ICA MAXI  för att handla mat och så köpte vi också 2 par nagellack :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!