Bakat kladdkaka!

FOTO: Jag
Blev visst lite ändrade planer, plötsligt så började jag göra en hel del saker och här är listan;
  • ätit mat, klyftpotäter med prinskorv
  • bakat kladdkaka
  • ätit kladdkaka
  • installera the sims 3 på datorn
  • ut och fotograferat med nya objektivet
  • visat bilder åt mina vänner
  • chatta med mina fina underbara vänner
  • skratta
  • lyssnat på musik
  • ändrat bloggdesign igen
  • sökt efter lite träningsvideos som man kan göra hemma
  • sett på tv , "minuten" för att vara exakt
Där har ni en hel lista, och ja, tiden har verkligen gått åt när jag gjort allt detta! :)
Nu har jag inget mer att göra så ni kan gärna gå in på denna länk http://mandacecilia.blogg.se/2012/may/fragestund-pa-bloggen.html och skriva frågor åt mig, svarar när det är tillräckligt med frågor! I videoinlägg,blir det jättemånga kan jag dela upp det också. Men desto mer frågar desto bättre! Så gör mig glad! :D Anonym eller inte,svarar på alla frågor iallafall.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!