Kass uppdatering,I'm sorry!

Förlåt för kass uppdatering men har inte haft något att blogga om,har helt tom på ideer nu! Kanske ni kan komma med tips/förslag? Ni skulle göra min dag då! Idag så har jag sett på filmen "Den bästa sommaren" och "Arne Dahl,den största vatten" , två bra filmer om ni frågar mig! :D  Sen så fotade jag lite med mitt nya objektiv, t.ex den som ni ser i  detta inlägg. På fredagen har dom lovat soligt och ganska så varmt väder så då skall jag minsann ut och fota med det nya objektivet! Imorgon skall det nämligen regna så blir att sitta inne då,tråååkigt. Aja,men tror jag nog överlever med lite chattsällskap och att fördriva tiden med att se på filmer :)
Idag har jag ätit köttpotatismoslåda,druckit mjölk och jaffa (jaffa är som fanta,bara att det är finskt) för er som intresserar det. Och sen så var jag också så duktig att jag var och duscha, så skönt att vara ren och fräsch, njöt verkligen av att vara i duschen och fräscha upp sig ;D

Nu hade jag tänkt att se på filmen "Gone" , kommer trailern på den i ett annat inlägg. Sov gott alla läsare :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!