Somnat flere gånger under en dag



Igår kväll när jag sett klart en film satte jag på en annan film men råkade somna istället. Vaknade av att pappa sade nåt till mig och när jag öppnad ögonen såg jag att datorn var bredvid mig,att så kan det gå. Klockade klockan och då var den bara 22 men jag trodde det var morgon XD
Tog sedan mina kvällsmediciner genast efter jag vaknat från min tupplur och gick och la mig 12 på natten för jag höll på seriöst att somna igen och vaknade sedan halv 10 på morgonen,var vaken en stund men somnade igen för några timmar så har blivit mycket sovit nu men det är bara skönt att vara utvilad :D

Har ätit 1 banan nu till frukost men skall snart fara och äta lite mer för jag är hungrig,min mage kurrar som bara den!Annars så hade jag 50€ (ca 500kr) presentkort till en hemsida så har beställt en massa smycken därifrån, alltid bra att ha! :)  Och så köpte jag en sak till kameran som borde vara i mina händer inom 2-3 dagar men det får vara en överraskning till er tills jag får den! ;)

Nu är det dags för lunch iallafall så skall gå och äta nu (:

Kommentarer
Postat av: Trees mamma i London

lyx, hade med velat ha massa o spendera online :D

2012-05-15 @ 20:53:48
URL: http://mangofisk.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!