It was a good day (:

Har varit en riktig trevlig morsdag idag :) Tyvärr så tog jag knappt några foton,orkade nämligen inte ta fram kameran så ni får stå ut utan bilder från idag. Men jag och mamma beställde pizza så vi for sedan och hämta dom, hem till mamma och äta, gosade med mammas hund och sedan så kom resten av gänget och då pratade vi och åt tårta,kex och bulla :) Fick dessutom 5 klädesplagg av mamma som jag ska visa åt er någon annan dag! :D

Inte så mycket mer än det har hänt idag, orkade inte äta hela pizzan hos henne så tog med mig resten hem så skall äta det nu och läsa bloggar så hoppas ni sover gott inatt!

Vår hund (:

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!