Stor frukost!



Idag vaknade jag vid tolv ungefär men sen låg jag i sängen en stund tills min pojkvän vaknade, sen snackade vi en stund och efter det gick vi upp för att äta frukost och ojoj så jag åt massor! :D Vissa dagar har jag att jag bara frossar i mig massor och sen äter jag inte på ett långt tag och sen finns det stunder som jag äter knappt nåt en tid..

Ni vill säkert veta vad så här kommer listan;

- en skål full med yoghurt
- 2 glutenfria knäckebröd med pålägg
- 1 mandarin
- 1 liter glass
- 2 dl vatten
Nu när jag skrev listan så känns den kort men när jag hade allt detdär framför mig på bordet kändes det som massor XD  Tyvärr blev det ingen bild på det men jag tänkte inte på det förrän nu så att så kan det gå.
Sen for vi ner till rummet, jag vilade en stund för jag vart så trött och sen börja jag och älskling spela sims 3, inte alls fast vid spelet här inte ;) *ironi*

Önskar er en bra fortsättning på dagen! Kramar <3

Kommentarer
Postat av: agnes

din design är jättefin! mår du bra idag? fint väder? :)

2012-05-30 @ 17:07:38
URL: http://agnesess.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!