Spillt oboy på halva golvet XD

Dagens happening ;
  • vaknat ca kl 12
  • vandrat ute i skogen, hoppade runt på stenar och jag lyckades såklart hoppa snett så min vrist vred sig men den mår okej nu ,tror jag iallafall. Sen gick vi på en stig som ledde till en massa gyttja och sedan en stig som tog evigheter som inte ledde bara lååååångt bort så det blev att vända om efter ett bra tag ;)
  • spelat sims 3
  • pratat
  • ätit kyckling och ris
  • spillt oboy över halva golvet , hur gick det till då? Jo det skall jag berätta för er, såhär gick det till;
    Jag hade glaset på golvet bredvid sängen och när jag skulle stiga upp och gå ifrån laptopen för att göra något annat råkade jag sparka till glaset så golvet och lite av täcket blev dränkt av oboy ;)

Älsklingen tog bilden på mig (:

Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

kommenterar så du ska få kommentar :3

fixa blogg åt mig :D

2012-05-28 @ 14:44:50

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!