Sjukling

Är sjuk fortfarande så jag har sovit nästan hela dagen idag..vaknade kl 17. Mår bättre nu men jag låter fortfarande som en häxa (x Jag for sedan till butiken för att köpa lördagsgodis och när jag kom hem såg jag på några avsnitt på en serie och efter det har jag bara skype:at och läst bloggar, har en massa bloggar att läsa nu när jag varit borta så länge!

Därav ingen bloggning idag,har inte heller något speciellt och skriva om så.. sen när jag har lite mera krafter så kommer jag att skriva lite mer om resan vad vi gjort och så, är säkert kul för er att läsa :)

Men nu skall jag fortsätta att läsa bloggar,hoppas ni haft en bra lördag. Kramar.


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du sover gott inatt sötnos :D

2012-05-06 @ 01:31:56
URL: http://bruudar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!