Fullspäckad dag

Efter att jag kom hem så kollade lite på en film som jag blev på halft med igår och efter det fotade lite och sen läste bloggar :)  Sen pratade jag med lite kompisar på msn och lyssnade på musik  och så har jag hunnit också under kvällen ringt några telefonsamtal. Nu är det 100% klart att jag far till min kära mor imorgon, längesen jag träffat henne så det skall bli trevligt att få träffa henne, älskar dig mamma <3 Det är dessutom morsdag imorgon här i FINLAND.

Men jag far dit på eftermiddagen först så hinner blogga före det så don't worry! Bloggen kommer att vara som normalt,normal uppdatering och sånt (:

Nu börjar mina ögon gå i kors så dags och sova,gonatt på er!

När jag var och cyklade 10 km en dag så tog jag denna vackra bild på solnedgången,älskar färgen på himlen! :)

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fin bild!

2012-05-12 @ 23:58:17
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!