8.5 En solig dag!

Godförmiddag! Vaknade först kl 9 men somnade om till halv tolv,och kollade genast ut,strolande sol och +15 grader! :)

Så det blev att klä på sig shortsen idag, skall snart fara och äta min försenade frukost och sedan ut i solen. Vill inte sitta inne när det är såhär fint väder,måste ju passa på nu!  Har märkt att mina inlägg har blivit ganska korta på sistone men så går det när man har knappt något att berätta om men hoppas det är okej! Iallafall så veckans planer är att på lördag fara till badhuset i Kasnäs,det skall bli skoj :D På söndag är det morsdag här i Finland och då kommer kanske min ena storebror och hans flickvän hit så då skall vi fira morsdagen (:
Annars har jag inga direkta planer, njuta av solen och kanske fota!  Btw, jag rensade garderoben igår och det blev en hel låda full med kläder som jag inte använder längre, kanske dags för loppis eller vad säger ni?

Men nu skall jag fixa något att äta och gå ut, hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: sarah

najsig bild :)

2012-05-08 @ 13:36:17
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!