Veckans utmaning ????

Jag hadd kört med veckans utmaning förra veckans tisdag men INGEN hade kommenterat så det blev till inget. Men jag undrar vill NI att jag ska börja köra med veckans utmaning? Såhär lite annorlunda till bloggen, det kan vara allt från att jag skall t.ex blanda nå ingrediernser och äta upp det och filma det eller något annat, det får också vara knasigt men inget måste! Men nåt som ni vill att jag ska bli utmanad för och sedan videoblogga det!
Kommer ni inte på nåt kan ni googla och sen skriva på en kommentar i min blogg vad jag skall göra ;D
Ni kan också mejla till [email protected]  om ni inte vill att folk skall kunna läsa er kommentar ;)


Kommentarer
Postat av: joanna-livet med aspergers syndrom

svar: har inte bordeline men har drag av de:)men As och borderline går ju ihop så

2012-03-27 @ 18:58:01
URL: http://domkallarmighannes.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!