Våren är verkligen här!



Iförrgår så hade dom lovat att det skulle vara molningt nästan hela denhär veckan men vad ser man idag? jo SOLIGT VÄDER!Alla dagar förutom lördag och söndag så skall det vara soligt väder. Märks att våren är verkligen här! :D Härligt <3

Såg annars på 10 dagars väder och visade sig att nästa veckas tisdag skulle det vara +6 grader och sol! Hoppas det håller sig också och inte blir nå ändringar :D Mot rätt håll går det iallafall, nu skulle det gärna få vara + grader resten av hela våren så att denna enorma snömängd vi har ännu kvar försvinner.

Vet att snön smultit på många ställen redan men iallafall, här jag bor skall den också BORT!

Annars så idag vaknade jag vid 12, satte på datorn och skrev lite mail och sen ändrade jag lite i min ansökan om till skolor så nu är allt fixat, har sökt till media, kock och som sista alternativ närvårdare  :) Hoppas man kommer in i någon av dem skolorna!
Men hoppas ni har fått en bra tisdag hittils! 
Kramar



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild! :)



sv: Det var min gammelmormor, du kan läsa här: http://tjurens.blogg.se/2012/february/rest-in-peace-2012-02-12.html#comment



<3

2012-03-06 @ 17:43:14
URL: http://tjurens.blogg.se/
Postat av: cajsa och beda

vi har också så fint väder nu!

2012-03-06 @ 18:38:20
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!