Kvinnodagen

bild från we<3it


Nu förstår jag varför det var så mycket folk i butiken idag, det är ju kvinnodagen! (x Idag efter intervjun köpte jag sockerkaka,yoghurt,mjölk och vitaminsaft :) Efter handlingen for jag till ett loppis och där hittade jag en svart väska och en jeansväst, dom båda tillsammans blev och bara kosta 3,50€  ( 31kr) ,sjukt billigt! :D Kommer att komma bild på dom här nåndag nog.

När jag kom hem så pratade jag lite med pappa, sen skulle hunden leka så det blev en liten lekstund med honom ,han blev vild när man tog hans leksaker och kastade dom omkring och sen hade vi lite dragkamp :D
Efter det åt jag lite, och nu har jag suttit här i några timmar. Dom 2 kommande helgerna kommer jag att ha fullt upp! På lördagen skall jag träffa en massa människor, både såna jag känner (kompisar) och såna jag inte känner ,sen nästa veckas helg skall jag till Tammerfors på messa med  familjen (int alla men nästan) så det skall bli kul! Skall fixa lite tidsinställda inlägg för denna helg och nästa helg så inte bloggen blir så tom under dom två kommande helgerna :)

Kommer att ta med kameran båda helgerna så får se sen vilka bilder som jag får/tänker ladda upp på bloggen, lite bilder blir det nog åtminståne säkert! 



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!