"Sorterat" kläderna garderoben!

Hoppsan, dålig uppdatering var det här javisst! Men uppdaterade en del igår så.. har varit trött nästan hela dagen idag trots att sov helt bra inatt. Men sen mot kvällen blev jag pigg och då drog jag ner alla kläder från garderoben för det var rätt stökigt, vikte in alla kläder och insåg att jag har helt SJUKT MASSOR av kläder, så trots att jag vikte dom i garderoben ser det stökigt ut iallafall, men nu är det mer ordning på kläderna iaf.

Här har ni bild ;

(översta hyllan är inte i ordning för där är scarfar,väskor och lite kläder jag inte använder)
Det är vikt ,men ser stökigt ut bara för att det är så mycket kläder och för liten garderob! OBS: Detta är inte allt..har kläder i ett annat rum också! (räkna med att det är ca 5-7 högar på varje "våning" )
Höll på i några timmar att gå igenom alla kläder och sortera, men hade en liten paus då jag åt choklad och drack vatten och nu sitter jag bara här och chillar :)  Väntar på torsdan då jag skall på arbetsintervju då för sommarjobb! :)
Nu skall jag läsa lite bloggar igen och sen sova för jag är tröööött. snark.

men gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Fin blogg :)



Tipsar just nu om hur man väljer rätt färg på nagellacket.

Kolla gärna in här: http://andreagabriella.blogg.se/2012/march/rad-tips-2-nagellack.html

2012-03-06 @ 04:00:09
URL: http://andreagabriella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey!

Sugen på lite shopping inför våren/sommaren?

Då rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Åhléns & Kicks:



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% gratis och det fungerar, har testat själv. :)

2012-03-06 @ 20:03:55

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!