Sunshine

Idag är det igen en fin solig dag :) Imorgon (måndag) har dom också lovat soligt väder och sen resten av veckan som börjar imorgon mulet..  Så skall nog ta vara på domhär soliga dagarna innan det blir trist väder igen. Men ja, väderleken kan ju ändra så man vet aldrig men själv önskar man att det skulle vara soligt varje dag!  Solen gör en så på gott humör och så, vem gillar inte soligt väder liksom? ;) Ajjustde,jag har ju tagit vara på dom senaste dagarna då det varit soligt, igår var jag utan vinterjacka t.o.m. och frös inte ett dugg! :D

Har vilat nu lite på dagen, sen blev det att äta ett ordentligt mål - bestod av müsli&yoghurt och sen varm jordgubbsoppa, mums! 

Nu skall jag ta itu med bloggläsandet då det är över 300 inlägg att läsa men först sätta på musik.

Hoppas ni får en bra söndag! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik (Fotograf)

Nu kan du tävla om ett armband från märket Humanity / Good Works på min blogg! :D

2012-03-04 @ 15:43:28
URL: http://penajs.spotlife.se
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; nice med sovmorgon ;D

2012-03-04 @ 16:03:11
URL: http://bruudar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!