Samtal via msn (:


En ganska så ny bild på mig! :)


Har ikväll haft samtal via msn (som telefon men via nätet istället) med en kompis, och samtidigt så spelade vi på en sida biljard mot varandra och sen Yatzy och efter det Rita&Gissa :)    Så att så har min kväll sett ut, och sen har jag chattat med några på fb och lyssnat på musik men thats it.  Helt skönt med att bara ta det lugnt nu före man reser för jag kommer att fara till Vasa i torsdags,är där till söndag och sen far jag till Jakobstad,är där en vecka och sen far jag utomlands med en vän :) Närmare bestämt,vi far till Hurghada! :)
Men var inte oroliga, jag har gjort en hel del inlägg åt er som kommer att komma upp medan jag är borta och sen har jag också gratis internet till förfogande så uppdatering på plats kommer det också bli så bloggen kommer bli uppdaterad som förr! 

Finns inte så mycket annat att säga just nu,skall ta och läsa lite bloggar och sen sova så godnatt på er! (:





Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!