Tjejträff med härligt gäng!

Goddagens världen! 
Vaknade idag där vid 11 tiden, men steg upp först där vid 12 och efter det så har jag fixat mitt hår som inte vill riktigt samarbeta med mig idag men nu har jag fått det fixat efter lite om och men :) 

Hinner inte skriva så mycket nu då jag om ca 30 minuter skall fara ut och vänta på bussen som tar mig in till stan och där skall jag träffa ett härligt gäng tjejer! Kommer bli kul :D

Men nu kom jag på att jag måst sminka mig och äta före jag far...
Såhär ser jag ut just nu, osminkad men glad!

Ajja,men hejdå,skriver på kvällen igen! :D Have a nice friday!

Kommentarer
Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: varsegod! :)

2012-03-02 @ 17:47:02
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll sötis :)

2012-03-02 @ 18:12:55
URL: http://bruudar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!