Soligt väder!

Soligt väder och snön smälter! Bilden är tagen med mobilen, satte en stund på trappan och solade före jag for till stan på lite ärenden.
Var också och kolla upp lungorna IFALL dom skulle fått någon värre smäll men allt verka ok, blir det sämre inom 1-2 dagar så då skulle det bli aktuellt med röntgen...  Fick gratis värkmedicin av läkaren så det var ju bra iaf :)

Sen så for jag och ta passfoton, efter det till Lindex för att kolla lite,köpte BH för billigt (rea) och sen for jag till S-market för att köpa lite lösgodis! MUMS <3
Nu skall jag se på senaste avsnittet 30 grader i februari och äta mitt godis jag köpt och dricka fanta till :)

Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Katie Rebekah - bloggare för Varenda unge - UNICEF -

Det var de :)

2012-03-20 @ 19:38:22
URL: http://katierebekah.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!