Rainbow Flower Water Marble nails

Jag tänkte börja ladda upp "tutorials" - videon på bloggen ibland, vad tycker ni om den idén? Det kan vara allt från nagellackstips,hårfrisyrer,smink osv.  Kan också säkert göra egna videon om ni vill det :)
Har lagt nu till en ny kategori som heter tutorials så det är sen att bara klicka där så kommer alla tutorials vara på ett och samma ställe. Kommer att komma med tiden nya/fler. Ni får också gärna komma på förslag vad ni vill se för tutorials! 

Tänkte att det skulle säkert vara trevligt att dela med sig och ge er inspiration! :)



Kommentarer
Postat av: Clinx

Jag har fått in massor med frågor om mig och det verkar som att ni undrar så mycket om "vem jag egentligen är" så nu har jag en fråga åt dig!



Skall jag ha frågestund? Yes or No? Svara i länken nedan! :D



--> http://abps.myshowroom.se/fragestund-ja-eller-nej/#comment <--

2012-03-06 @ 15:22:54
URL: http://abps.myshowroom.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!