Monday it is 19.3.2012

Tja på er alla!  Måndag igen då!

Hade tydligen sömnbrist då jag sovit lääääääänge igår/inatt, så halva dagen har  gått ut på att sova, sen har jag ätit kycklingfile med potatis och bara chillat och betalat en räkning (: Har muskelvärk lite överallt på kroppen och orkar knappt göra nåt idag, så tar och fotar någon annan dag i veckan det jag köpte på helgen då jag bokstavligen som sagt orkar knappt med nåt idag..
Tänkte kaske ta och videoblogga denhär veckan,vad sägs om det? :D Men nu skall jag ta och läsa bloggar då jag inte tog med datorn till Tammerfors som jag tänkte till först så har över 600 inlägg att läsa, lite underhållning har man iallafall! =)
Har ni haft bra eller dålig start på veckan?


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!