2,5 vecka kvar till Hurghada!

I'm happy!! Är inte alls länge kvar tills jag åker iväg med en vän till Hurghada! Bara ca 2,5 vecka kvar och vädret kommer vara kring +25 till +30 grader varmt om inte varmare, så skönt att få fara till värmen,stormtrivs så och oj vad jag skall bli brun :D Första gången jag flyger dessutom så det skall bi spännande!
Läste inte bloggar innan utan såg på en serie istället men  NU så skall jag börja ta itu med bloggläsningen och musik på i bakgrunden, vad har ni hittat på idag?

Snart ligger jag vid denna strand och solar! :D

Kommentarer
Postat av: Jennica - mamma till Melwin

sv: melwin tackar så mycket :) jag har en ny blogg nu, så bli inte förvånad om du inte känner igen bloggadressen, haha

2012-03-27 @ 22:18:52
URL: http://mammajennica.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!