Home sweet home

Home sweet home! Eller jag är hos mamma men känner mig som hemma här också såklart :)  Hade en hel del "mat" med mig på resan hem,ingen riktig mat eller ja, knackkorv räknas väl som mat ;) (det som ni kallar prinskorv i sverige) Men när jag kom hem så åt jag ordentlig riktig hemlagad mat, potatis och köttbiff, mums!

Sen så fotade jag Elvis (hunden) och efter det visade jag en massa bilder jag tagit, från när jag var med min pojkvän och sen lite från när jag var till Egypten :)
Och vi var klara bara för en kort stund sen så snart blir det att lägga sig. Är ju en timme före nu igen när det är finsk tid, känns lite ovant ännu men nog skall man komma snabbt in i rytmen igen hoppas jag! 

Nu avslutar jag inlägget med en bil på Elvis som jag tog idag med min kamera Canon EOS 550D och mitt 50mm /f1.8 objektiv så här har ni bilden,vad tycks?  


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack! :)

Vad ska du göra i kommande veckan då ? Kram

2012-06-10 @ 10:57:50
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se/
Postat av: Sara

ultra söt vovve! :D

2012-06-10 @ 20:34:25
URL: http://sarajosefin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!